LONG 4 LASHES - AFTER 3 MONTHS USING...

Dzisiaj chciałabym się w końcu podzielić z wami efektami mojej walki o długie rzęsy...  Muszę przyznać, że początkowo nie była ona łatwa. Po prostu nie pamiętałam codziennie o używaniu produktu. Pierwszy miesiąc tak naprawdę używałam go sporadycznie, jak mi się przypomniało. Natomiast kolejne miesiące wyglądały już znacznie lepiej, czasem zdarzyło mi się zapomnieć.


Już po nie całych dwóch miesiącach było widać efekty. Ja sama zauważyłam różnicę jak i znajomi czy współpracownicy. Zaczęło się mnóstwo pytań co to, a skąd, ile kosztuje i gdzie to można dostać.
Poniżej przedstawiam wam zdjęcia przed i po. Same możecie zauważyć, że jest progres. Jedyne o czym chciałabym wspomnieć to to, że niestety produkt mnie jakby delikatnie uczulił, co było moją winą. Producent zaleca aby nakładać produkt NA LINIĘ RZĘS, a nie jak eyeliner... Efektem była zaczerwieniona kreska nad linią. Zatem przestrzegam was tylko - uważajcie co robicie, bo wydawać by się mogło, że nie ma różnicy pomiędzy "na linię rzęs", a "nałożę sobie byle jak", a jednak... 


P.S. Chciałabym tylko zaznaczyć, że zdjęcia się różnią - jasność, kolor skóry (i moje brwi hahaha) ponieważ te przed robione były koniec sierpnia a te po początek grudnia.

Używałyście tego produktu? Odmienił wasze urodowe życie? :)


Comments