DIY - JEWLERY HANGER!

Hej!
Po raz kolejny przychodzę do was z bardzo prostym i dość szybkim DIY! Potrzeba matką wynalazków... Czy jak to tam mówią... Miałam dość rozplątywania łańcuszków. Czy wam też się wydaję, że one niby leżą nie ruszane w tym samym miejscu, a jak chcesz założyć jeden to nagle wszystkie są razem? W każdym razie właśnie zakończyłam tę mękę nie zabierając sobie jeszcze więcej miejsca, którego tak mi brak.
Poniżej instrukcja:

Potrzebujemy szeroką ramkę do zdjęcia, haczyki, sznurek ogrodowy, coś na czym będziecie mogli przywiesić ramę i samą przywieszkę oraz oczywiście nożyczki.
Sznurek nie jest konieczny, możecie zostawić ramkę tak jak jest, ale dla mnie to po prostu fajna zmiana dla starej ramki.


Pierwszą rzeczą jaką musimy zrobić to oczywiście wyciągnąć tył ramki, polecam też wyciągnąć te "zaczepki" przytrzymujące od razu - tylko ostrożnie! Następnie zawijamy sznurek naokoło ramy, a na koniec zawiązujemy pierwszą nić z ostatnią w środku zagięcia.


Na koniec wkręcamy haczyki, tyle ile uważacie za słuszne a i oczywiście coś na czym zaczepicie ramkę.


Taaaada! Efekt kocowy! Jak wam się podoba taka prostota? 
Mi idealnie pasuje do mieszkania :)



A wy jak przechowujecie swoją biżu? :)



Comments