PERFECT DUO!!!

Przedstawiam wam moje duo idealne, które podziałało niesamowicie na moje problemy skórne.
W momencie kiedy przeprowadziłam się do UK i zaczęłam pracować w restauracji niestety nie sprzyjało mi nic co było na mojej twarzy. Musiałam na moment zapomnieć o podkładach czy kremach BB. Jedyną rzeczą jaką nakładałam na twarz był podkład w pudrze. 
W związku ze zmianą wody, kosmetyków, diety, poziomu wysiłku i otoczenia moja skóra po prostu dostała szału. Najpierw zaczęła mi się strasznie przetłuszczać, później przywitałam się z koleżkami zwanymi pryszczami, których nie miałam w takiej ilości od czasów gimnazjum! W końcu po wielu próbach z różnymi kosmetykami zakończyło się na pryszczach, tłuszczu, przesuszeniach w strefie T (TAK!) i wielkim płaczu. 


 Do czasu... Ok dwóch miesięcy temu pomyślałam sobie, że już mam dość tego wszystkiego i może powinnam po prostu zainwestować trochę więcej pieniędzy i kupić coś z wyższej półki przeznaczone typowo do mich problemów. Zatem poszłam i wybrałam, zapłaciłam i wyszłam z ogromną nadzieją na zmianę, którą... Dostałam... Zaledwie po 3 tyg stosowania! Tak! Naprawdę po 3 tygodniach zaczęłam zauważać ogromne zmiany... Moja skóra zaczęła się zmieniać, wyglądała dużo lepiej i polubiła się z nowymi produktami. W tej chwili jestem na etapie - pryszcz raz na miesiąc, żadnych przesuszeń, przetłuszczeń, podrażnień... Nic. Moja skóra praktycznie wróciła do normy. 

 
 A jak wasze problemy skórne? Macie jakieś sprawdzone kosmetyki? Używałyście może tych kosmetyków? 

Comments