# 3 BLOGMAS 2016 - CHRISTMAS DIY - PART 1.

HEJ!

Posty z serii DIY musiałam podzielić na kilka, ponieważ wszystko zawarte w jednym poście to za dużo. Padłabym z nudów, gdybym sama miała to wszystko czytać i oglądać,a co dopiero wy.
Przedstawiam wam bardzo prosty sposób, na własnoręczne wykonanie ozdób. 
Są o tyle fajne, że możecie je wykorzystać na milion sposobów.


Do zrobienia możecie użyć cały swój sznurkowo-nitkowo-wełniany asortyment.
Wszystko zależy od was!

Oczywiście polecam dobrać grubość nitki do wielkości ozdoby.
Z pewnością jest to tani sposób na dekorację. W związku z tym, że wszystkie potrzebne rzeczy miałam w domu, nie wydałam na to ani grosza... :)




Wzory można wybrać różne, różniaste! Ja się skusiłam na choinki i gwiazdki. To takie standardowe.
Wydrukowałam - co by było idealnie, wycięłam i zajęłam się wciskaniem wykałaczek w odpowiednie miejsca. Zmieszałam wodę z klejem "Magicznym", 
niestety zrobiłam to na oko i teraz już wiem, że przesadziłam! Pół tubki kleju na 100 ml wody, to zdecydowanie za dużo - dodajcie 1/3 tubki ;)



Tak powstałe gwiazdy i choinki odstawiłam w bezpieczne miejsce do wyschnięcia na 24 h. Oczywiście gotowe były dużo szybciej, jednak nie chciałam z pośpiechu się rozczarować 
i wytrzymałam do następnego dnia :)


Efekt końcowy: 




Mam nadzieję, ze byłam pomocna.
 POWODZENIA! :)






Comments

Post a Comment

Dziękuję za poświęcony czas! :)